четвер, 20 грудня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
У  класах, де використовуються навчальні проекти, вчителі забезпечують підготовку стратегій, які необхідні учням радше для досягнення подальшого успіху,  ніж для спрощення завдань. Ідея полягає у тому, щоб надавати  допомогу, не відкидаючи потреби учнів у побудові своїх потреб, знаходити ті області знань, у яких учні можуть досягти найбільшого прогресу, вирішуючи проблеми. 
При навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та навчальних потреб. Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено зможуть використати відповідні технології для успішного завершення завдань. Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.

Немає коментарів:

Дописати коментар